Sztuczne rzęsy są obecnie bardzo popularne wśród wielu kobiet w każdym wieku. Dlatego też, co drugi salon urody posiada taką usługę u siebie. Mimo, iż coraz więcej pań korzysta z metody przedłużania i zagęszczania rzęs, to jednak nowym wizażystkom, które wprowadziły do swojej oferty przedłużanie rzęs, jest bardzo ciężko pozyskać nowe klientki. Jak więc „wyjść” z ofertą do szerokiej grupy potencjalnych klientek? Poniżej, kilka cennych wskazówek.
Profesjonalne usługi i najlepszej jakości materiały
W obecnych czasach najlepszym powodzeniem cieszą się tylko najlepszej jakości usługi. By przyciągnąć większą rzeszę klientek trzeba mieć w swoim salonie wykwalifikowaną kadrę oraz bardzo dobre jakościowo produkty, które w konsekwencji tworzą idealny efekt na oczach klientek. Panie, przy tak dużej konkurencji – nie lubią pójścia na łatwiznę. Zdecydowanie klientki wolą wydać więcej i cieszyć się lepszym efektem, niż posiadać sztuczne rzęsy, które będą słabej jakości. Profesjonalizm, fachowe podejście do klienta oraz inwestycja w najlepsze materiały to obowiązek każdej wizażystki od rzęs.
Szkolenia i znajomość nowości na rynku
Bardzo często zdarza się, że panie posiadające masę stałych klientek, zapominają o szkoleniach, kursach oraz o dowiadywania się jakie nowości pojawiają się na rynku. To ogromny błąd, gdyż zaproponowanie paniom w ofercie nowej metody przedłużania rzęs lub nowych produktów, które są jeszcze lepszej jakości to szansa, by klientka, która będzie zadowolona z usługi – poleciła wizażystkę swoim znajomym.
Atrakcyjne ceny i promocje
Trzeba pamiętać, iż panuje bardzo duża konkurencja jeśli chodzi o salony kosmetyczne, gdzie można założyć sztuczne rzęsy. Warto więc, od czasu do czasu zorganizować promocje i atrakcyjne rabaty, które przyciągną i zachęcą zupełnie nowe klientki do skorzystania z takiej usługi. Wiele pań bowiem w ten sposób zostaje z salonem na zawsze, jeśli są one oczywiście zadowolone z ich usług.
Dobra reklama
Nawet najlepsze salony dbają o to, by istnieć w sieci. Konto na portalach społecznościowych to obecnie ważny punkt każdej działalności. Panie, które wykonują rzęsy również powinni się reklamować w internecie – wstawiając na bieżąco choćby zdjęcia swoich prac. Codzienna aktualizacja fotografii, na której widać jaką metodą przedłużane są rzęsy oraz jak prezentuje się w nich klientka, to często zachęta dla wielu pań, by stworzyć podobny efekt u siebie. Ponadto, dzięki reklamom w sieci jest możliwość, by zadowolone klientki pozytywnie opiniowały usługi swoich ulubionych salonów urody.
Więcej Postów